29.10.2021

Autoliikeketju Jarmo Rinta-Jouppi Oy:n vuodenvaihteessa avattavan Hyvinkään uuden toimipisteen myyntipäälliköksi on nimitetty Lauri Liedes. Edelliset pari vuotta Hämeenlinnan toimipisteessä vastuumyyjän tehtävissä työskennellyt Liedes aloittaa uudessa tehtävässään virallisesti 1.12.2021.

– Laurilta löytyy monipuolisesti ominaisuuksia, joita me toimipisteen johtajalta toivomme. Hän on Hämeenlinnassa vastuumyyjänä kerryttänyt arvokasta autokaupan kokemusta ja joulukuussa vastuu kasvaa entisestään. Vaikka Lauri on työskennellyt organisaatiossa vasta pari vuotta, on ketjun luottamus ja usko vahva. Hänestä on kehittynyt lyhyessä ajassa autokaupan ammattilainen ja tämänkaltaiset kasvutarinat ovat meille arvokkaita, kertoo J. Rinta-Joupin myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni.

– On hienoa päästä olemaan J. Rinta-Joupin kasvutarinassa mukana ja viemään ketjua kohti menestystä. Hyvinkään uuden autoliikkeen johtaminen on hieno haaste uralleni ja tavoitteena on tehdä mahdollisimman tuloksellista autokauppaa. Odotan tulevaa jo innolla ja kiitän luottamuksesta, toteaa Hyvinkään myyntipäällikkönä aloittava Lauri Liedes.

Lauri Liedes aloitti tehtävänsä J. Rinta-Joupilla
marraskuussa 2019. KUVA: J. Rinta-Jouppi Oy

Toivotamme koko ketjun puolesta Laurille onnea uuteen rooliin uudessa autoliikkessämme!

J. Rinta-Joupin johto