17.12.2019

Rinta-Jouppi Oy:n nuori myyntipäällikkö täydentää Lappeenrannan ajoneuvovalikoimaa asiakkaiden toiveiden mukaiseksi luopuen samalla uusien Opel-ajoneuvojen edustuksesta vuoden 2019 loppuun mennessä

Autoliike Jarmo Rinta-Jouppi Oy vahvistaa liiketoimiaan ja tarjoaa jatkossa Lappeenrannan alueella entistä monipuolisemman vaihtoautovaraston paikallisille autonostajille. Opel-merkkiedustus, sekä myynnin että huollon osalta, päättyy vuoden 2019 lopussa. Uudistusten takana on merkittävässä roolissa toimipisteen nuori myyntipäällikkö Aleksi Mehtälä, joka muutti Seinäjoelta Lappeenrantaan aikeinaan kehittää perinteistä perheyhtiötä vahvasti eteenpäin.

Asiakaspalvelu kaiken keskiössä

”Meillä on tällä hetkellä noin 150 kpl ajoneuvovarasto Lappeenrannassa. Se on rajattu määrä yksilöitä ja asiakkaat ovat kommentoineet varaston olevan yksipuolinen. Varasto pyöräytetään ympäri ja tuoreutetaan. Jatkossa keskitymme täysin henkilöajoneuvojen kohdalla käytettyihin autoihin, myyden samalla edelleen uusia ja käytettyjä matkailuajoneuvoja. Pitää toimia markkinan ja asiakkaiden ehdoilla, asiakaspalveluyrityshän tässä kuitenkin ollaan”, J. Rinta-Joupin Lappeenrannan uusi myyntipäällikkö Aleksi Mehtälä kommentoi.

Yli 3 000 ajoneuvoa saatavilla jatkossa

”Käyttövoimaratkaisut monipuolistuvat ja valinnanvaraa alkaa olemaan asiakkaalla ajoneuvojen suhteen jo erittäin paljon. Palvelevana ketjuna meidän tulee tarjota asiakkaillemme mahdollisimman monipuolinen kattaus tuotteita, jotta heille löydetään se itselle sopivin yksilö. Aleksin johdolla uusittava Lappeenrannan valikoima, yhdessä liikkeestä ostettavissa olevan yli 3 000 ajoneuvon digitaalisen varastomme ansiosta jokainen paikallinen autoilija tulee palvelluksi joustavasti, J. Rinta-Joupin myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni sanoo.

Nuorille ammattilaisille mahdollisuuksia kehittyä

”Olen erittäin tyytyväinen työnantajaani, sillä meillä on ketjussa vahva kulttuuri tarjota vastuullisia tehtäviä haluaville ja kannustaa sellaisia ihmisiä etenemään, jotka ovat sitoutuneita ja haluavat uraltaan enemmän. Itse aloitin automyyjän urani J. Rinta-Joupilla keväällä 2016 ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että pääsee oikeasti kehittämään perinteikästä perheyritystä eteenpäin omien ideoidensa avulla”, Mehtälä innostuu.

Lisätiedot: Markku Ala-Hakuni, Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800