21.1.2020

Autoliikeketju Jarmo Rinta-Jouppi Oy tehostaa huoltopalvelujaan Seinäjoella ja aloittaa tammikuussa 2020 virallisen Ford-merkkihuollon ja varaosamyynnin osoitteessa Herralankatu 34

"Muutoksen keskiössä on asiakassuhteidemme vahvistaminen. Asiakaspalauteemme ja data kertovat, että hyvää palvelua saanut, tyytyväinen henkilöautoasiakas haluaa keskittää ostonsa luotettavalle palveluntarjoajalle vähentääkseen riskejä. Ford-huoltotoiminnan aloittaminen tarkoittaa sitä, että myynnin puolella rakennettuja asiakassuhteita tässä ennen kaikkea huolletaan ja sitten vasta autoja” myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni kommentoi.

Tuttua ja taattua laatua myös Ford-merkkihuollon puolelle

”Olemme myyneet Ford-ajoneuvoja Seinäjoella alueellisesti jo lähes 30 vuotta, hyvin menestyen. Asiakkaat ovat tyytyväisiä palveluumme yleisesti. Oli vain ajan kysymys, milloin Ford-merkkihuolto ja varaosamyynti Seinäjoella siirtyvät myös osaavaan hallintaamme. Tulevaisuudessa laatutasoamme sovelletaan myös Ford-huoltotoimintaan. Nykyiset Opel- ja Kia, sekä matkailuajoneuvopuolen Kabe-, Adria-, SunLiving- ja Bürstner-huoltopalvelut jatkuvat meillä normaalisti”, korjaamopäällikkö Sami Toppari toteaa.

Ammattitaitoista lisävahvistusta Ford-merkkihuollon konkareista

Merkkihuollon laadun varmistamiseksi on Seinäjoelle palkattu lisävahvistukseksi Ford-huollon parissa työskennelleitä, innokkaita merkkihuollon konkariasiantuntijoita.

”Olen itse työskennellyt Fordin parissa reilut kaksikymmentä vuotta, edeten asentajasta aina hallityönjohtoon. Ford ja huolto sen ympärillä ovat tutumpia kuin omien farkkujeni valmistaja. J. Rinta-Joupin kaltaisen suuren autoliikeketjun laadukkaat toimintatavat yhdistettynä itselle rakkaaseen automerkkiin tuovat tuttuun työhön uudenlaista intohimoa”, kertoo J. Rinta-Joupin uusi huollon työnjohtaja Mika Kulmala.

Markku Ala-Hakuni, J. Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800

Sami Toppari, J. Rinta-Jouppi Oy, korjaamopäällikkö puh + 358 40 519 0614