6.2.2024

Autoliikeketju J. Rinta-Jouppi Oy on käynnistänyt laajan rekrytointikampanjan, jonka tavoitteena on palkata jopa 100 innokasta kesätyöntekijää erilaisiin autokaupan tehtäviin ympäri Suomen.

J. Rinta-Jouppi avaa kesäksi ovet motivoituneille ja energisille tulevaisuuden tekijöille, jotka haluavat sukeltaa autokaupan dynaamiseen maailmaan, kerryttää arvokasta työkokemusta ja olla osana huipputiimiä.

Yritys aikoo täydentää joukkojaan rekrytoimalla jopa 100 kesätyöntekijää 15 eri paikkakunnalla ympäri Suomen. Kesätöihin etsitään innokkaita automyyjiämyyntiavustajia sekä myyntiassistentteja. Tämän lisäksi kesätöitä on tarjolla autohuollon erilaisissa tehtävissä.

– Kampanja tarjoaa kesätyöntekijöille ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä autokaupan maailmaan ja hankkia arvokasta oppia ja kokemusta sen eri osa-alueista. Samalla se antaa meille mahdollisuuden tunnistaa lahjakkuuksia ja löytää tulevaisuuden huipputekijöitä tiimiimme, toteaa toimitusjohtaja Juha Rinta-Jouppi.

Avoinna olevat kesätyöpaikat J. Rinta-Joupilla

J. Rinta-Jouppi on pitkien perinteiden perheyritys, joka työllistää tällä hetkellä noin 300 myynnin ja huoltotoiminnan ammattilaista. Kesätyöntekijät ovat perinteisesti osa yrityksen vakiokalustoa kesälomakuukausina. Tänä vuonna palkattavien työntekijöiden määrä on kuitenkin ennätyskorkea. Kesätyöntekijähaku on käynnissä helmikuun loppuun saakka.

– Me arvostamme hakijassa positiivista asennetta, aktiivista halua kehittyä sekä intoa oppia uutta. Niillä pääsee jo hyvin pitkälle. Meiltä löytyy tälläkin hetkellä talosta runsaasti työntekijöitä, joiden taival on aikanaan alkanut kesätyöstä meillä. Mikäli mielenkiintoinen ja opettava työ autokaupassa kiinnostaa, kannattaa tutustua avoinna oleviin tehtäviin ja laittaa hakemusta tulemaan. Onnea ja menestystä työnhakuun kaikille, toivottaa myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni.

Markku Ala-Hakuni, J. Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800

Jarmo Rinta-Jouppi Oy on yksi Suomen suurimmista autokauppaketjuista. Vuonna 1987 perustettu ketju on erikoistunut sekä käytettyjen, että uusien autojen, sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin. J. Rinta-Joupin pääkonttori sijaitsee Seinäjoella. Maan merkittävimpiin ja arvostetuimpiin kuuluvan vaihtoautokaupan merkkiedustuksiin kuuluu Ford, Kia, Adria, Kabe, Sun Living, sekä Bürstner.