19.2.2020

Autoliikeketju Jarmo Rinta-Jouppi Oy:n Seinäjoen toimipiste on Bergé Auto Nordics Oy:n toimesta palkittu The Power to Surprise-palkinnolla

Rinta-Jouppi Oy:n Seinäjoen toimipiste on palkittu Kian brändisloganin mukaisella The Power to Surprise -palkinnolla keskiviikkona 19. helmikuuta 2020 Seinäjoella. Kia-maahantuonnin luovuttama palkinto myönnettiin liikkeen erinomaisesta suoriutumisesta automyynnissä ja jälkimarkkinoinnissa.

”J. Rinta-Jouppi Oy Seinäjoki on yksi Suomen parhaita Kia-jälleenmyyjiämme. Vuosi 2019 oli Kialle kaikkien aikojen paras Suomessa. Seinäjoki on ollut perinteisesti yksi menestyksemme tukipilareista. Kian The Power to Surprise -palkinnon saaminen edellyttää huippusuoritusta autokaupan kaikilla osa-alueilla ”, sanoi Kia Brand Director Rami Kittilä palkitsemistilaisuudessa.

Kian markkinaosuus oli Seinäjoella viime vuonna 8,7 prosenttia ja merkki oli yksi kaupungin myydyimmistä automerkeistä. J. Rinta-Jouppi avasi Seinäjoella vuosi sitten uudistuneen Kia-liikkeen, joka on yksi Suomen moderneimmista autotaloista.

”Olemme otettuja Kia-maahantuonnin myöntämästä palkinnosta, josta kunnia kuuluu koko henkilöstöllemme. Meillä on ollut ilo palvella Kia-asiakkaita menestyksellisesti Seinäjoella usean vuoden ajan. Kia on noussut yhdeksi markkinoiden halutuimmaksi automerkiksi laajan malliston ja luotettavuutensa ansiosta. Myös Kian panostus sähköisiin autoihin sekä varsinkin hybridimalleihin on herättänyt täällä Seinäjoen alueella asiakkaissa kiinnostusta”, kertoi Kia-myyntipäällikkö Taina Sikanen J. Rinta-Jouppi Oy:ltä.

Lisätiedot: Markku Ala-Hakuni, J. Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800