8.10.2021

Vuonna 2003 työtehtävänsä J. Rinta-Joupilla aloittanut Marko Pänkälä on valittu autoliikeketjun caravan-tuotteiden myyntipäälliköksi. Tehtävä pitää sisällään ketjun matkailuajoneuvokauppaa tekevien toimipisteiden koordinointia sekä uusien ja käytettyjen matkailutuotteiden myynnin ja varaston seurantaa.

Pänkälän vastuualueella on myös matkailutuotteiden ostotoiminnan kehitys, hinnoittelu, tuote- ja myyntikoulutusten järjestäminen sekä markkinoinnin suunnittelu. Tämän lisäksi hän keskittyy vahvasti matkailutuotteiden maahantuojayhteistyöhön sekä myynnin budjetointiin.

Marko Pänkälän työtehtävät roolissa alkoivat virallisesti 1.10.2021.

Pänkälä on ollut J. Rinta-Joupin palveluksessa jo 18 vuotta. KUVA: J. Rinta-Jouppi Oy

Marko on kokenut ja osaava matkailukaupan ammattilainen ja myyntitulokset tukevat sanomaani. Hänellä on pitkä historia asiakastyöstä ja paikallisesti loistava maine asiakkaidemme keskuudessa. Hänen nimityksensä vahvistaa asemaamme caravan-markkinassa entisestään, kertoo J. Rinta-Joupin myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni.

Olen erittäin innoissani nimityksestä! Pitkään talossa töitä tehneeni kiitän luottamuksesta ja odotan jo kovasti tulevaa. Tavoitteena on vahvistaa J. Rinta-Joupin asemaa koko Suomen matkailuajoneuvokaupassa. Haluan kiittää kaikkia asiakkaita ja toivottaa heidät tervetulleeksi jatkossakin hyville caravan-kaupoille, kertoo lokakuun alussa caravan-tuotteiden myyntipäällikköksi nimitetty Marko Pänkälä.

Toivotamme koko ketjun puolesta Markolle onnea uuteen rooliin!

J. Rinta-Joupin johto