8.11.2021

Jarmo Rinta-Jouppi Oy on nimittänyt Teemu Jurvelinin Keminmaan toimipisteen myyntipäälliköksi. Aikaisemmin Keminmaan autoliikkeen vastuumyyjänä toiminut Jurvelin aloitti uudessa tehtävässään virallisesti 1.11.2021.

Jurvelinin ura automyyjänä J. Rinta-Joupilla alkoi maaliskuussa 2021 ja jo kesäkuun alussa hänet nimitettiin toimipisteen vastuumyyjäksi. Nyt hyvä työ kantaa hedelmää, sillä reilu puoli vuotta työsuhteen alkamisesta Jurvelin valittiin toimipisteen myyntipäälliköksi.

– Tämä on erittäin upea uutinen ja kiitos siitä kuuluu ketjun johdolle. Lyhyessä ajassa olen saanut paljon vastuuta ja nyt vastuu lisääntyy yhä enemmän. Nimityksen myötä myös nälkä kasvaa ja tavoitteet vahvistuvat. Yksikön tuloksesta vastaavana myyntipäällikkönä tahtotila on vallata entistä enemmän paikallista markkinaa Lapin maakunnan alueella, kertoo Keminmaan toimipisteen myyntipäälliköksi nimitetty Teemu Jurvelin.

Koko autoliikeketju toivottaa Teemulle onnea uuteen pestiin!

J. Rinta-Joupin johto