23.3.2020

Autoliikeketju J. Rinta-Jouppi Oy joustaa liiketoiminnassaan päivittäin, vallitsevan tilanteen mukaan, suojatakseen asiakkaansa ja henkilökuntansa

Hyvä asiakkaamme, me J. Rinta-Joupilla seuraamme jatkuvasti ympärillä muuttuvaa tilannetta jatkuvasti silmä kovana ja reagoimme parhaamme mukaan. Asiakkaat ja henkilökunta ovat meille kaikki kaikessa. Tehtävämme on pitää huolta, että autokaupat sujuvat aina parhaalla mahdollisella tavalla. Kotiintoimituksen avulla autokaupanteko hoituukin alusta loppuun kotoa käsin:

• Myyjämme laskee sinulle vaivatta vanhan autosi arvon etänä.
  • Saat aikailematta tiedon välirahan määrästä, tai suoran kaupan hinnasta.
    Katsomme rahoituksen sinulle sopiviin kuukausieriin, sekä voit hakea nopeaa rahoituspäätöstä verkosta.
  • Kartoitamme ja hoidamme kuntoon autovakuutusasiat, ajoneuvon lisäturvat, sekä mahdolliset leasing vaihtoehdot halutessasi.

Sinun on myös hyvä tietää, että nyt turvallisuuden ja terveyden nimissä:

• Kuljettajamme eivät kättele asiakkaiden kanssa.
  • Kuljettajilla on aina mukanaan desinfiointiliinoja, käsidesiä, sekä muita tarvikkeita jotta he voivat desifioida autojen kosketuspinnat ennen luovutusta.
  • Kuljettajat käyttävät toimituksen yhteydessä kertakäyttökäsineitä, jotta he pystyvät suorittamaan tarvittavan avainten, ohjauspyörän, vaihdekepin ja muiden autonosien desifioinnin kaikella tavoin turvallisesti.
  • Kuljettajat pitävät turvaetäisyyden kaikissa asiakaskohtaamisissa, sekä välttävät julkisia tiloja ja huoltoasemia matkansa aikana mahdollisuuksien mukaan.
  • Kuljettajat eivät työskentele missään tilanteessa sairausoireiden ilmennyttyä, vaan jäävät kotiin.

Juha Rinta-Jouppi, toimitusjohtaja