19.10.2021

Avaamme vuodenvaihteessa uuden toimipisteen Hyvinkäälle

Kotimainen autoliikeketju Jarmo Rinta-Jouppi Oy avaa jo 19. toimipisteensä Hyvinkäälle. Uusi automyymälä tulee sijaitsemaan osoitteessa Veikkarinkatu 1. Hyvinkään uusi autoliike jatkaa J. Rinta-Joupin aggressiivista kasvusuunnitelmaa, sillä myymälä on jo ketjun viides uusi toimipiste vuoden sisällä. J. Rinta-Jouppi Hyvinkää on tarkoitus avata asiakkaille vuodenvaihteessa.

"Laajentuminen Uudenmaan alueella on ajankohtainen ja strateginen siirto. Tavoitteenamme on vahvistaa asemaamme alueen markkinassa entisestään. Uusi liike täydentää myymäläverkostoamme vahvasti asettumalla vilkkaalle Hyvinkään kauppa-alueelle, hyvien kulkuyhteyksien varrelle. Ketjun vaihtoautotarjonta kasvaa entisestään, sillä uuteen liikkeeseen tavoitellaan noin 200 ajoneuvon varastoa. Pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaille nykyistäkin enemmän valinnanvaraa ja löytämään juuri heille parhaiten soveltuvan ajoneuvon", kertoo J. Rinta-Joupin myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni.

"Kunnianhimoiset tavoitteet ja ketjun autovaraston nopea ja voimakas kasvattaminen vaativat kokonaisvaltaisia satsauksia. Uusi autoliikkeemme tulee erittäin potentiaaliseen markkina-aikaan. Vaihtoautokauppa on jatkunut Suomessa vahvana ja tarkoituksenamme on pystyä vastaamaan kysyntään entistä tehokkaammin. Laajentaminen mahdollistaa paremman ja kattavamman palvelun paikallisesti Uudenmaan pohjoisosan asiakaskunnalle", toimitusjohtaja Juha Rinta-Jouppi toteaa.

Uuteen autoliikkeeseen etsitään monikanavaisen myynnin osaajia

Uuden toimipisteen rekrytoinnit tullaan aloittamaan välittömästi ja ketju hakee autokaupan tehtäviin myyntipäällikköä, automyyjiä, myyntiassistenttia sekä myyntiavustajaa. Haussa etsitään erityisesti digitaalisilla taidoilla varustettuja työntekijöitä.

Autokauppa ei ole enää entisensä. Ajoneuvojen myynti on nykyään monikanavaista ja työntekijöiltä vaaditaan tarvittavaa osaamista, jotta asiakkaamme saavat laadukasta ja asiantuntevaa palvelua kanavasta riippumatta. Me emme vaadi hakijoilta aikaisempaa kokemusta autokaupasta ja uskomme alan ulkopuolelta löytyvän valtavasti potentiaalia autokaupan tehtäviin. Autokaupassa digitaalisesta osaamisesta on tänä päivänä valtava hyöty ja kannustammekin tuon osa-alueen ammattilaisia hakeutumaan meille töihin, Ala-Hakuni muistuttaa.

Lisätiedot: Markku Ala-Hakuni, J. Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800

Vaihtoautot: myynnissä olevat käytetyt autot