• Otamme autosi vaihdossa
  • Kotimainen perheyritys
  • Yli 4500 auton valikoima
  • Autojen kotiintoimitus jopa 24h
Vaihtoautot: BMW 5-sarja
Vaihtoautot: BMW 5-sarja
BMW 5-sarjan vaihtoautot

BMW 5-sarjan vaihtoautot

BMW 5-sarjan vaihtoautot ovat ylellisiä ja tyylikkäitä ajoneuvoja, joissa yhdistyvät huippuluokan suorituskyky, hienostunut muotoilu ja edistykselliset ominaisuudet. 5-sarjalaisten tehokas moottorivalikoima takaa vakuuttavan kiihtyvyyden ja sujuvan ohjattavuuden kaikissa olosuhteissa. BMW 5-sarjan vaihtoautoissa on monia edistyksellisiä ominaisuuksia, kuten älykkäät avustavat järjestelmät, navigointijärjestelmät ja viihdejärjestelmät. Hanki oma BMW 5-sarjan vaihtoauto tänään ja nauti huippuluokan ajosta!

BMW 5-sarjan tunnetuimpia malleja ovat BMW 518, BMW 520, BMW 523BMW 525, BMW 528, BMW 530, BMW 535, BMW 540, BMW 545 ja BMW 550. Tutustu myös muihin suosittuihin BMW-mallisarjoihin, kuten BMW 1-sarjaBMW 2-sarja, BMW 3-sarja, BMW 4-sarja sekä luksusluokan BMW 6-sarjaBMW 7-sarja ja BMW 8-sarja.

J. Rinta-Joupilta hankit kätevästi käytetyt BMW 5-sarjan vaihtoautot, joihin on saatavilla edullinen J. autorahoitus sekä J. autovakuutus eli kasko. Valikoituihin vaihtoautoihin on saatavilla myös J. autoturva.

Katso kaikki BMW-vaihtoautot sekä tarjoushintaiset BMW-autot. Palveluihimme kuuluu myös laadukas BMW-huolto. Katso myös ketjumme kaikki vaihtoautot ja löydä omasi tuhansien joukosta!

 46 kpl Hakutuloksia

Hakutuloksia 46 kpl
Suosikit Suosikit 0

Hups, ei tuloksia!

Ei huolta, tässä valikoimassamme olevat lähimmät vastaavat ajoneuvot.

Katso vastaavanlaiset autot
Autohaku
Ajoneuvotyyppi

Tuoteryhmä

Vaihteisto

  • Hinta
  • KK-erä

BMW 5-sarjan mallisarjat

BMW 5-sarja on symboli huipputeknologiasta, suorituskyvystä ja ylellisyydestä. Ensimmäinen malli esiteltiin vuonna 1972, ja siitä lähtien se on ollut suosittu valinta autoilijoiden keskuudessa.

BMW E12

1972 – 1981 (1. sukupolvi). Alkuperäinen 5-sarjainen, E12, tuli markkinoille 4-ovisena sedan-mallina. Moottorivaihtoehtoina olivat 520 ja 520i. Vuonna 1976 facelift-versio toi mukanaan muutoksia, ja Etelä-Afrikassa tuotanto jatkui aina vuoteen 1984 asti. E12-mallissa oli useita moottorivaihtoehtoja, tarjoten valinnanvaraa 1,8-litraisesta 3,5-litraiseen. Kestävä design ja laaja moottorivalikoima tekivät siitä suositun valinnan.

BMW E28

1981 – 1987 (2. sukupolvi). E28-mallin valmistus alkoi 1981. Ulkonäöltään se säilytti edeltäjänsä tyylin. Moottorivalikoima oli laaja, ja huipulla oli legendaarinen M5 3,5-litraisella moottorilla. Tuotanto päättyi vuoden 1988 lopussa. E28-malli osoitti BMW:n sitoutumisen moottoritehokkuuteen ja huipputeknologiaan. M5-malli nousi huipentumaksi tässä sukupolvessa.

BMW E34

1987 – 1995 (3. sukupolvi). E34-mallin alussa moottorit olivat aiemmin käytössä olleita, mutta ajan myötä esiteltiin uusia vaihtoehtoja, kuten 520i ja 525i sekä 3- ja 4-litraiset V8-moottorit. Facelift tehtiin syyskuussa 1992, ja vuodesta 1991 lähtien tarjolla oli myös Touring-malli, joka toi mallistoon mukaan toi lisää monipuolisuutta, ja M5-malli sai faceliftin vuonna 1991.

BMW E39

1995 – 2004 (4. sukupolvi). E39-mallissa moottorit olivat pääosin rivikuutosia, mutta mukana oli myös V8-koneita ja 4-sylinterinen diesel-moottori. Pieni kasvojenkohotus tehtiin vuonna 2000, ja vaikka sedan-mallin viimeinen vuosimalli oli 2003, farmarimalli jatkoi valmistusta vuoteen 2004 saakka. E39-malli osoitti edistyksellistä tekniikkaa ja muotoilua. Pieni kasvojenkohotus piti sen kilpailukykyisenä, ja Touring-malli jatkoi suosiotaan.

BMW E60 sedan ja BMW E61 Touring 2003 – 2010 (5. sukupolvi).

E60 oli ensisijaisesti sedan-malli, ja vuonna 2004 esitelty farmari Touring-malli tunnettiin numerolla E61. Vuoden 2006 lopulla lisättiin E60-mallisarjaan myös pitkällä akselivälillä (LWB, Long WheelBase) varustettu versio. Se tarjosi lisää tilaa ja monipuolisuutta. Keväällä 2007 esiteltiin Geneven autonäyttelyssä kevyt kasvojenkohotusversio, jossa etuspoileri ja takahelma muotoiltiin uusiksi ja myös sisustaa ajanmukaistettu. 523i- ja 530i-mallien moottorien maksimiteho on kasvanut 10 kW, keskikulutuksen ollessa kuitenkin noin 15 % pienempi. Jokainen sukupolvi on tuonut mukanaan innovaatioita ja parannuksia, tehdäkseen BMW 5-sarjasta ikonisen vaihtoauton.

BMW F10 sedan, BMW F11 Touring ja BMW F07 Gran Turismo fastback 2010 – 2017 (6. sukupolvi).

BMW F10-mallin lanseeraus tapahtui marraskuussa 2009 ja huhtikuussa 2010 esiteltiin mallisarjan Touring-malli BMW F11. Mallisarjan tehotykki BMW M5-versio esiteltiin vuonna 2011. Kesäkuussa 2013 malli sai faceliftin. Faceliftissä etupuskurin ilmanottoaukkoja sekä etu- ja takavaloja muotoiltiin ja sivuvilkut integroitiin ulkopeileihin. Uudet teknologiat ja muotoilu vahvistivat BMW 5-sarjan asemaa huippuluokassa vaihtoautojen ykkösvalintana.

BMW G30 sedan ja BMW G31 Touring 2016 –  (7. sukupolvi).

G30-mallin esittely lokakuussa 2016 toi mukanaan uusia teknologisia piirteitä. Uusi BMW 5-sarjan G30 edustaa vakuuttavasti suorituskykyä, tyyliä ja innovaatioita. Suurempikokoinen kuin edeltäjänsä, tämä malli tarjoaa tilavan ja mukavuudeltaan huippuluokan ajokokemuksen. Ilmanvastuskerroin on erittäin alhainen G31 Touring -malli esiteltiin tammikuussa 2017, jatkaen 5-sarjan perinteen mukaisesti. Hieman markinoilletulonsa jälkeen polttomoottoristen mallien rinnalle tuotiin pistokehybridi BMW 530e iPerformance. Vuoden 2020 kasvojenkohotus toi mukanaan ulkonäkömuutoksia sekä teknologisia päivityksiä. Uusi BMW G30 yhdistää tinkimättömän suorituskyvyn ja ylellisen ajokokemuksen.

BMW M5 ja Alpina B5 / Alpina B10

Erikoismallit, kuten legendaarinen BMW M5 ja Alpina B5 / Alpina B10, ovat osoitus 5-sarjan suorituskyvystä ja ylellisyydestä. Ne täydentävät 5-sarjan maineen huippuluokan automallina. Huippusuorituskykyinen BMW M5-malli tuo markkinoille mm. 600 hevosvoimaa.

BMW 5-sarja on ollut ja pysyy luokkansa kärjessä tarjoamalla huipputeknologiaa, suorituskykyä ja ylellisyyttä. Jokainen sukupolvi on edustanut autoteollisuuden huipputasoa, ja erikoismallit ovat nostaneet sen legendaariseen asemaan. BMW 5-sarjan vaihtoautot löydät J. Rinta-Joupilta valikoimasta.